0

ZADOVOLJNIH STRANK

0

PORABLJENIH KALORIJ / DAN

0

UR TRENINGA / TEDEN

Z menoj trenira kar nekaj zadovoljnih strank, s katerimi treniram tako v naravi kot tudi v fitnesu. Svoje stranke motiviram, jim svetujem, tako da lažje dosežejo zadan cilj.

O MENI

Moje ime je Tom Berlič, sem trener fitnesa in inštruktor kettlebella.Že v rani mladosti sem bil športno naravnan. Najprej sem treniral gimnastiko, kasneje pa me je pot pripeljala k igram z žogo in resno sem se lotil igranja košarke. Po 12 letih treningov in tekmovanj v košarki sem se spoznal s fitnes vadbo in njenimi prednostmi in kvalitetami.

Želja po delu na področju športa me je pripeljala do odločitve, da se bom specializiral v fitnesu. Z vztrajnostjo in predanostjo treningom sem postla trener.

Na Fitnes zvezi Slovenije sem leta 2013 opravil vsa potrebna predavanja in izpite ter si tako pridobil naziv 'Inštruktor fitnesa', kasneje leta 2015 pa še naziv 'Trener fitnesa'. S precejšnim številom ur preživetih v fitnesu sem svoje treninge želel popestriti. Začel se s Kattlebelli in vadba me je zelo navdušila, zato sem se odločil, da poglobim svoja znanja še na tem področju. Leta 2015 sem pridobil naziv 'Inštruktor Kattlebella'. Prav tako veliko časa namenim tudi treningu s tako imenovanimi »suspenziskimi trakovi« oz. TRX® Preberi več...

HUJŠANJE

Izguba kilogramov je pogojena v veliki meri z vadbo, s srčnim utripom, ki je idealen za izgubo maščobe (60 – 70 % vašega maksimalnega srčnega utripa). V tem obdobju je najbolj smiselna vadba, ki zajema, kar se da veliko število mišic v telesu ti. »Funkcionalna vadba«. V času treninga je priporočljivo dodajati vaje, ki nam pospešijo in s tem vzdržujejo optimalen srčni utrip skozi celo vadbo.

Izguba kilogramov je pogojena z vnosom kCal, ki je pod dnevno porabo organizma.

Primanjkljaj le teh ne sme biti drastično manjši od dnevne porabe. Smiselno je, da odstopa največ do 300 kCal. Izguba kilogramov je dobra takrat, ko ne izgubljamo kilograme na račun mišic, ampak na račun maščobnih zalog, katere smo pridobili v mirujočega obdobja oz. v obdobja ‘pregrehe’.

Dnevno smo v stiku z različnimi dijetami, na katere pa v večini ne odreagiramo vsi enako. Slej ko prej zadevi ne moremo več slediti in smo ponvno na točki, kjer ne vemo kako naprej. Preberi več...

TRENING

Trenirate lahko v fitnesu, na prostem ali na dogovorjeni lokaciji. Vse bolj se trenira z lastno težo s pomočjo TRX trakov ali pa s tako imenovano funkcionalno vadbo, kar omogoča, da niti en trening ni enak drugemu.

 Treninge prilagodim vaši fizični pripravljenosti, s tem pa vam omogočim da trenirate optimalno, kar pomeni da porabite čim več kalorij in zmanjšate možnosti za poškodbe.

 Pri meni sigurno najdete trening primeren za vas, pa naj bo cilj zgolj hujšanje ali pa pridobitev mišične mase.

tom-panter

GALERIJA

 Oglejte si nekaj fotografij mojih treningov. 

NAREDITE PRVI KORAK DO POPOLNE POSTAVE

Vaše ime (obvezno)

Vaš e-mail (obvezno)

Vaša telefonska številka

Zadeva

Vaše sporočilo ali vprašanje