Mišična masa

 Pridobivanje mišične mase je odvisno od naslednjih dejavnikov:

  • Uravnotežen prehranski načrt (št. kCal, ki presegajo vašo dnevno porabo)
  • Smiselni trening izbranih mišičnih skupin
  • Dobra hidriranost

Mišična masa je pogojena z večjim vnosom kalorij, kot jih telo porabi. Te kalorije ne smejo drastično presegati potrebnega dnevnega vnosa le teh.

S pravilno in uravnoteženo prehrano nadmestimo potrebno energijo, porabljeno z vsakodnevnim gibanjem, tako med športno aktivnostjo, kot čez cel dan.

Ljudje si v večini napačno predstavljajo, da v obdobju pridobivanja mišične mase vnos pravilnih nutrientov in spremljanje kaloričnega vnosa ni tako pomemben, kot je pomemben v obdobju izgubljanja kilogramov. Tako razmišljanje nas pripelje do povečanja maščobnih zalog, katerih pa nikakor ne želimo imeti. Ne v obdobju pridobivanja mišične mase, ne v obdobju reduciranja maščobnih zalog. Z doslednim športnim udejstvovanjem se izognemo nepotrebnim in neljubim dietam.

S smiselnim prehranskim načrtom in izvajanju vadbe pod »budnim« očesom osebnega trenerja se temu izognemo in posledično prej pridemo do rezultatov in željenega cilje, kateri se izraža v boljšem počutju in večji samzavesti.